W piątek, 9 maja, uczniowie klas ósmych wzięli udział w wycieczce zawodoznawczej do fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach. Była to doskonała forma nauki przez doświadczenie, dzięki której uczniowie mogli poznać różne zawody związane z procesem produkcji silników oraz poszczególnych elementów systemów produkcyjnych. Zobaczyli również, jak wygląda nauka w klasie patronackiej Toyoty, a podczas prelekcji wygłoszonej przez Pana Adama chętnie odpowiadali na wszelkie pytania.

image001

Drodzy Ósmoklasiści!

Egzaminy tuż-tuż, więc życzymy Wam:
🔹 jasnego umysłu,
🔹 spokoju ducha,
🔹 punktualnego budzika,
🔹 i długopisu, który nie przestaje pisać w najmniej odpowiednim momencie! 😉

Wierzymy, że dacie sobie świetnie radę – przecież przygotowywaliście się do tego od lat!

To tylko trzy dni, a potem… zasłużony odpoczynek i nowe przygody!

Trzymamy za Was kciuki! 🍀

 

W marcu bieżącego roku uczniowie klasy 1a wraz z wychowawczynią panią Katarzyną Sławską-Pająk przystąpili do realizacji projektu: „Zdrowo jem, więcej wiem”, w ramach którego mieli do wykonania następujące zadania:

🟢Lekcja: Słone i słodkie przekąski

🟢Lekcja: Płyną statki z bananami

🟢Konkurs: Opowieść o słodyczach

🟢Forum: Słodkie życie

🟢Dzielimy się wiedzą: Przekąski i pochodzenie żywności

 

 

image001

Serdecznie zapraszamy uczniów do udziału w gminnym konkursie plastycznym pt. „Chrobry pędzlem malowany”, organizowanym z okazji 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego – pierwszego króla Polski.

Szczegóły w rozwinięciu!

 

 

 

 

 

 

 

image010

Od lutego w naszej szkole w klasie 5C realizowana jest innowacja pedagogiczna pod nazwą "MOC klasowych E-mocji". Jej celem jest rozwijanie kompetencji emocjonalnych uczniów oraz wzmacnianie ich dobrostanu psychicznego poprzez lepsze rozumienie i wyrażanie własnych uczuć.

W ramach przeprowadzonych do tej pory zajęć uczniowie mieli okazję przyjrzeć się bliżej takim emocjom i stanom wewnętrznym jak "złość", "siła wewnętrzna" oraz "poczucie własnej wartości". Podczas spotkań wspólnie analizowaliśmy, skąd biorą się emocje, jak je rozpoznawać i w bezpieczny sposób wyrażać, a także jak wykorzystywać swoją siłę i budować pozytywny obraz własnej osoby.

Zajęcia miały charakter aktywizujący – uczniowie brali udział w rozmowach, ćwiczeniach, scenkach i twórczych zadaniach, które pomagały im lepiej zrozumieć siebie i innych. W efekcie dzieci uczą się nie tylko większej empatii, ale też budują silniejsze relacje w klasie i lepiej radzą sobie z codziennymi wyzwaniami.

Projekt będzie kontynuowany do końca maja br., a jego efektem ma być wzrost samoświadomości emocjonalnej uczniów i stworzenie bardziej wspierającego klimatu w klasie.
Ewelina Rembisz-Drwięga 

Początek strony