image003

Dnia 3.06.25 r. klasy I c i III c wraz z nauczycielkami Elżbietą Dziubką, Agnieszką Majdurą i Barbarą Łomnicką były na wycieczce w Muzeum Wsi Opolskiej. Dzieci poznały tradycyjne życie, kulturę i architekturę dawnych czasów. Dowiedziały się jak żyli i pracowali nasi przodkowie. Wszystkim dzieciom najbardziej podobało się w starej szkole.

 

 

 

 

 

 

Informujemy, że na Pikniku u Prusa, zorganizowanym z okazji Dnia Dziecka, udało się zebrać 1092,70 zł. Dziękujemy Wszystkim za pyszne wypieki bez Waszej pomocy nie udałoby się tyle zebrać!

Dziękujemy mamom z klasy 6b -  Paniom Agnieszce i Agacie oraz uczennicy naszej szkoły Kamili z 8a za zaplatanie warkoczyków.

Gracjanowi Kłapkowskiemu i Yessice Pawłuszko za pełnienie obowiązków ratowników medycznych oraz za malowanie twarzy dzieciom.

Dziękujemy wszystkim obecnym Rodzicom i Dzieciom za świetną zabawę.

Nauczycielom za obecność i fantastyczne zabawy zorganizowane dla dzieci.

Paniom z Obsługi za pomoc w przygotowaniach, pomoc podczas trwania Pikniku i pomoc przy jego zakończeniu.

Pani Kornelii Słoń - Matoga za pomoc w sprzedaży ciasta.

Panu Arkadiuszowi Wybieralskiemu za oprawę muzyczną festynu.

Dyrekcji za możliwość zorganizowania Pikniku u Prusa i pomoc w organizacji.

Sponsorom za hojność, otwarte serce i gotowość do działania na rzecz dobra wspólnego. To dzięki Państwa wsparciu udało się zrealizować cele, które jeszcze niedawno były tylko planami!

Zapraszamy do zapoznania się z informacją Burmistrza na temat możliwości organizacji półkolonii: TUTAJ

Karta kwalifikacyjna

Numer konta do wpłat: 66 9585 0007 0020 0209 7563 0001 (z dopiskiem: półkolonie PSP 3, imię i nazwisko dziecka)

Półkolonie zostaną zorganizowane, jeśli do 12.06 do godz. 12.00 zbierze się wymagana ilość chętnych.

Z dumą informujemy, że Alicja Rojek została finalistką ogólnopolskiego konkursu #DigitalWizards, organizowanego przez Fundację KPMG w Polsce!

Digital Wizards to prestiżowy program edukacyjny skierowany do uczniów klas VI–VIII szkół podstawowych, którego celem jest rozwijanie kompetencji cyfrowych i umiejętności przyszłości. Konkurs składał się z trzech etapów: szkolnego (DigiLab), wojewódzkiego (DigiTest) oraz ogólnopolskiego finału (DigiFest). Uczestnicy zdobywali wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa, marketingu cyfrowego i higieny cyfrowej, a następnie prezentowali autorskie projekty dotyczące tych obszarów.

Egzamin ósmoklasisty już za nimi, ale to wcale nie oznacza końca nauki! Na lekcjach języka angielskiego uczniowie klasy 8c tworzą własne gry planszowe i karciane. Bo kto powiedział, że angielski to tylko podręcznik i zeszyt?

Każda gra jest inna, każda nieprzewidywalna, ale wszystkie mają wspólny mianownik: język angielski w roli głównej! Niektóre tytuły mogłyby trafić prosto na półki popularnych sklepów z grami 😀

 

Początek strony